Kandıralılar Çöp Tesisine Karşı Büyükşehir Önünde Eylem Yaptı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından Kandıra’nın Akçakese bölgesine yapılması planlanan çöp tesisi için tepkiler devam ediyor. Kandıralılar ,Büyükşehir Belediyesi önünde eylem yaptı

GÜNCEL - 06-07-2025 08:37

Kandıralılar daha önce birçok kez eylem yapmış, çöp tesisi istemediklerini her fırsatta dile getirmişlerdi. Kandıralılar önceki gün Büyükşehir Belediyesi önünde bir araya gelerek, çöp tesisini Kandıra’da istemediklerini bir kez daha haykırdı.

Kandıralılar, “Biz bölgeye çöp tesisi istemiyoruz. Biz 50 bin ağacın kesilmesini istemiyoruz. Biz içme sularımızın kaybolmasını istemiyoruz. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bu projeden vazgeçsin. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, bizimle görüşsün, kendisine derdimizi anlatalım. Çöp tesisi projesi iptal edilene kadar eylemlerimize devam edeceğiz” dediler.

Günün Diğer Haberleri
369421755 google.com, pub-6696060021217843, DIRECT, f08c47fec0942fa0