Kandıra Devlet Hastanesi Enerji Verimliliği Standartlarına Uygunluk Belgesi Aldı

Kandıra Devlet Hastanesi, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile yürüttüğü Kamu Binalarında Enerji Verimliliği Projesi kapsamında önemli bir adıma ulaştı.

GÜNCEL - 25-06-2024 13:38

Kandıra Devlet Hastanesi, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile yürüttüğü Kamu Binalarında Enerji Verimliliği Projesi kapsamında önemli bir adıma ulaştı.

Kandıra Devlet Hastanesi; yapılan enerji tasarrufu çalışmaları kapsamında Türkiye'de çok az kurumun sahip olduğu ISO 50001:2018 Enerji Yönetim Kalite Standardı belgesine sahip oldu.

Kandıra Devlet Hastanesinden yapılan açıklamada ; "bilindiği gibi ülkemiz kamu kurumlarında, 04/11/2023 tarih ve 2023/15 sayılı Cumhurbaşkanı Genelgesi ile enerji tasarrufu hedefi, %15’ten, 2030 yılına kadar %30’a çıkarılmıştır. Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığınca  Kamu binalarında enerji verimliliği projesi (KABEV) kapsamında. Kandıra Devlet Hastanesi “ISO 5001:2018 Enerji Yönetimi Sistemi Belgesi”almıştır.İlçemize ve Hastanemize hayırlı olsun" denildi.

 

Günün Diğer Haberleri
369421755 google.com, pub-6696060021217843, DIRECT, f08c47fec0942fa0